loading...
hamechidan112
saleh بازدید : 4 پنجشنبه 16 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

خرید عمده مانتو تابستانه در تهران

خرید عمده مانتو تابستانه در تهران . این ژاکت کلاه دار از Wantdo هم ضد آب است و هم ضد باد است و آن را به گزینه ای مناسب برای فعالیت های هوای سرد مانند اسکی و لوله های برفی تبدیل کرده است. این ژاکت نه تنها دارای یک پوشش فازی نرم است ، بلکه با 240 گرم فیبر پلی استر پر شده است که در دمای سرد شما را گرم می کند. یکی از مشتریان گفت: "این را برای اولین سفر اسکی ام خریداری کردم." "من در میامی زندگی می کنم ، بنابراین تمایلی به خرید بزرگ در بخش دنده های زمستانی نداشتم. وقتی با این ژاکت روبرو شدم کاملاً متعجب شدم ، زیرا مقرون به صرفه بود ، سبک را دوست داشت و خیلی حجیم نبود. برای سفر من عالی بود. احساس سنگینی نمی کنید ، جیب های زیادی برای همه چیز تهیه می کنید. من همچنین دوست دارم که واقعاً شبیه ژاکت اسکی نیست. این لباس را دوباره می پوشم وقتی که من در زمستان به دیدار دوستانم در شمال می روم! "

خرید عمده مانتو تابستانه در اصفهان

خرید عمده مانتو تابستانه در اصفهان . این ژاکت زیبا از The North Face دارای پوسته ای ضد آب ، ساختاری ملحفه به پایین و عایق مصنوعی ثبت شده Compressible Heatseeker می باشد تا شما را در روزهای برفی گرم و خشک نگه دارد. جای تعجب نیست که تاپر دنج صدها پسندیدن و یک امتیاز تقریباً عالی در Zappos دارد ، و مشتریان در مورد بسته بندی آسان کار بسیار علاقه مند هستند. "دقیقاً همان چیزی که بدنبال آن بودم ، سبک و گرم. در صورت بروز هوای سرد ، بسته بندی سفرها آسان است. به راحتی خرد می شود تا در صورت عدم نیاز در کیسه فرو برود. "

خرید عمده مانتو تابستانه در تهران

 خرید عمده مانتو تابستانه در تهران

برای مشاهده محصولات و خرید کلیک کنید.

منبع : samanclothing.com

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 88
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 72
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 124
  • بازدید ماه : 280
  • بازدید سال : 1,394
  • بازدید کلی : 2,996